به گفته دادستانی، یک افسر نیوآرک با خودروی خود به یک عابر پیاده برخورد کرد و جسد را به خانه برد


دادستان روز چهارشنبه گفت که یک افسر پلیس نیوآرک به قتل وسایل نقلیه بی احتیاطی متهم شد و این مرد را متهم کرد که با ماشین شخصی خود به یک عابر پیاده برخورد کرده و جسد را برای مدت کوتاهی به خانه برده و در آنجا با مادرش صحبت کرده است که با آن چه کند. .

دفتر دادستانی شهرستان اسکس در بیانیه ای مطبوعاتی که چهارشنبه منتشر شد گفت، افسر، لوئیس سانتیاگو از پلیس نیوآرک، هنگامی که هوندا آکورد او در حوالی ساعت 3 صبح روز 1 نوامبر به شانه شمالی ایالت پارک وی گاردن کشیده شد، خارج از وظیفه بود. ماشین او با دامیان زی دیمکا، 29 ساله، پرستاری از شهرستان برگن برخورد کرد.

اعتبار…دفتر دادستان شهرستان اسکس

دفتر دادستانی گفت، نه آقای سانتیاگو و نه مسافر خودروی او، آلبرت گوزمان، هر دو 25 ساله، با خط تلفن 911 تماس نگرفتند یا به آقای دیمکا کمک نکردند. در عوض، آقای سانتیاگو چندین بار رانندگی کرد و قبل از اینکه قربانی را در هوندا سوار کرد و به خانه‌ای که با والدینش در بلومفیلد، نیوجرسی مشترک بود، براند، دو مرد سپس در مورد اینکه با جسد آقای سانتیاگو چه کنند صحبت کردند. مادر، آنت سانتیاگو، 53 ساله، به گفته دادستان.

پاتریک پی، وکیل آقای سانتیاگو گفت: “ادعای وجود دارد که او به خانه اش رفته و با مادرش صحبت کرده است، اما ما نمی توانیم در مورد آن اظهار نظر کنیم، زیرا تا به امروز هیچ مدرکی در این مورد ندیده ایم.” توسکانی جونیور.. در مصاحبه ای در روز پنجشنبه

دفتر دادستانی گفت که آقای سانتیاگو در نهایت به صحنه بازگشت. پدر آقای سانتیاگو، ستوان لوئیس سانتیاگو از اداره پلیس نیوآرک، در یک نقطه با 911 تماس گرفت و گزارش داد که پسرش تصادف کرده است.

وقتی پلیس ایالتی رسید، جسد آقای دیمکا را در صندلی عقب هوندا پیدا کرد. کاترین کارتر گفت که مرگ او در محل حادثه حدود ساعت 4 صبح مشخص شد. سخنگوی دادستانی افزود که وی بر اثر ضربه روحی با زور آشکار درگذشت.

به گفته آقای توسکانو، سانتیاگو در 18 نوامبر متهم شد، روز سه شنبه به پلیس ایالتی تسلیم شد و روز بعد تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. او گفت که آقای سانتیاگو با پلیس ایالتی همکاری می کرد.

علاوه بر قتل وسیله نقلیه، آقای سانتیاگو با اتهاماتی از جمله ترک صحنه تصادف مرگبار، خطر جراحت به یک قربانی و دو مورد سوء رفتار مواجه است.

آقای توسکانو گفت: «ما معتقدیم که او در اینجا به شدت متهم شده است. شاید دلیل معقولی برای دو یا سه اتهام وجود داشته باشد، البته نه 12 یا 13.»

وکیل او گفت که پلیس نیوآرک آقای سانتیاگو را تعلیق کرده است.

آقای توسکانو گفت که در ساعات اولیه اول نوامبر، آقای سانتیاگو اخیراً یک شیفت را تمام کرده بود و در حال رانندگی به خانه یکی از دوستانش بود. آقای توسکانو گفت که آقای دیمکا با لباس گرگینه برخلاف ترافیک رفت و افزود که مشخص نیست چرا در امتداد بزرگراه راه می‌رفت.

آقای توسکانو گفت که در آن روز، پلیس ایالتی از آقای سانتیاگو نمونه خون گرفت و او را آزاد کرد و افزود که او هیچ مدرکی دال بر نوشیدن مشروب مشتری قبل از تصادف ندید.

پلیس نیوآرک روز پنجشنبه سوالاتی را به دفتر دادستانی ارجاع داد که سوالات بیشتری را به پلیس ایالتی ارجاع داد. سخنگوی پلیس ایالتی فوراً به سؤالات درباره آنچه در هفته های پس از مرگ آقای دیمکا و قبل از تشکیل کیفرخواست روی داد، پاسخ نداد.

دفتر دادستانی گفت که آقای گوزمان و خانم سانتیاگو نیز دستگیر، متهم و با آزادی مشروط آزاد شدند.

هر یک از آنها با اتهاماتی از جمله ممانعت از ادراک و توطئه برای هتک حرمت بقایای انسانی و دستکاری شواهد فیزیکی روبرو هستند.

دنیس کارلتا، وکیل آقای گوسمن، پنجشنبه به ایمیل‌ها یا تماس‌های تلفنی پاسخ نداد. آقای توسکانو گفت که مادر آقای سانتیاگو هنوز وکیل ندارد.

خانم کارتر، سخنگوی دادستانی، گفت که پدر آقای سانتیاگو متهم نشده است و از روز پنجشنبه، “هیچ مبنایی” برای ارائه کیفرخواست علیه او وجود ندارد.

اخبار این اتهامات این هفته توسط سایت خبری NJ.com و نیویورک پست منتشر شد.

بر اساس وب سایت این مرکز، آقای دیمکا سرپرست پرستاری در مرکز بهداشت پریکنس در وین، نیوجرسی بود. یک صفحه GoFundMe پس از مرگ بیان می کند که او قبل و در طول طاعون کرونا یک پرستار بوده است.