صداگير کانالی چهارگوش

اسپلیت دمپر چیست ؟ آشنایی با کاربرد و انواع اسپیلت دمپر - الهام سازه البرز خیلی سریع بود، نه؟ سلام، بابت پاسخ سریع شما بسیار سپاسگزارم، اما من میخواستم خود لیست باکس فیلتر بشه، علتش هم این هست که با فیلتر شدن لیست باکس و انتخاب نام مورد نظر از cell link لیست باکس در یکسری فرمولها و گزارشات بعدی استفاده میکنم، هر چند با فرمول Vlookup در ستون g هم میتوانم این کار را انجام بدهم اما ترجیح بر اینست که خود لیست باکس فیلتر شده و نام از لیست باکس نام مورد نظر انتخاب شود. به محض انجام این کار، دادههای جدید به محدودهی سلولهای فیلترشده اضافه میشوند. برای پاک کردن فیلتر در اکسل، یکی از موارد زیر را انجام دهید. سریعترین روش برای کپی کردن محدوده دادههای فیلترشده به ورکشیت یا ورکبوک دیگر، استفاده از ۳ میانبر زیر است. اگر عملکرد فیلتر اکسل در یک ورکشیت متوقف شود، به احتمال زیاد به این دلیل است که برخی از دادههای جدید خارج از محدوده سلولهای فیلترشده وارد شدهاند. به طور پیش فرض، فیلتر اکسل همهی تاریخها را در یک ستون معین با سلسله مراتب از سال، ماه و روز گروهبندی میکند. به این ترتیب، صدای تولید شده توسط فن بیشتر جذب شده و سطح صدای خروجی کاهش مییابد.صداگیر مخصوص سیستم های اگزاست​!

ترمینال حجم متغیر تک کاناله گرد نکته ی مهم: هرچقدر لایه های استفاده شده در سایلنر فن ماینر بیشتر باشد سایلنسر در کنترل صدا قدرت بیشتری دارد. از لوله خرطومی صداگیر فویلی الومینیومی بیشتر برای تهویه مکان های مسکونی و تجاری دود استفاده می گردد. مانند فن های اگزاست و جت فن های پارکینگ ها در صورتی که از انواع صدا گیرهای چهار گوش برای صدا گیرها و فن های سانتریفیوژچه تغذیه و چه اگزاست ، استفاده می شود . دمپرهای ضد انفجار، از جمله نمونههایی هوشمندانه از تکنولوژیهای ایمنی در صنعت مدرن هستند که برای محافظت از کارگران، تجهیزات و محیط زیست ضروری هستند. این بدنه باعث ایجاد سازوکار ایمنی در مقابل انفجارها میشود. در ادامه این مقاله، به دنیای فایر دمپرها خواهیم پرداخت و نقش حیاتی آنها در ایمنی و حفظ امنیت در برابر حوادث حریق را بررسی میکنیم. ۲- ساخت ،اجرا و نصبِ لوله خرطومی صداگیر با عایق الاستومری نسبت به ساخت،اجرا و نصب لوله خرطومی با عایق پشم شیشه بسیار آسانتر،کم دردسرتر و بدون عوارض می باشد. نصب این تجهیزات قدرتمند کمک میکند تا هم بتوانید در فضای موردنظرتان، هوا را بطور کامل به چرخش درآورید. این دمپرها به طور استراتژیک در تقاطعهای کانالها و دیوارههای مقاوم در برابر آتش نصب میشوند و تا زمانی که به آنها نیاز باشد، عملکرد فعالی نخواهند داشت.

نصب دریچه: دریچه را با دقت در مکان انتخاب شده نصب کنید. اتاقها باید اندازه نصب و برداشتن شفت و کویل فن، تعویض و نگهداری را در نظر بگیرند. بنابراین در برخی شرایط مکانی که هوای معاصر به جو تزریق نمی شود و استرس مضر ناشی از تخلیه یا برگشت هوا باید با ورود هوا از جو مجاور جبران شود ، استفاده از این دریچه ها در درگاه ، پارتیشن یا نگهدارنده پارتیشن های بین دو محیط، اتصال دو ناحیه را بدون ایجاد دید مستقیم بین آنها امکان پذیر می کند. دمپر ضد انفجار برای حفاظت از تجهیزات صنعتی مانند پلتفرمهای نفت و گاز، پالایشگاهها و ساختمانهای وابسته در برابر اثرات مخرب ورود موج انفجار از طریق سیستمها استفاده میشود. این دریچه اغلب در مکانهایی با معماری سنتی یا ظاهر زیبا استفاده میشود. کلاهک پرهای هشتی یا دو شیب: این کلاهک به هر دو سمت دارای شیب است مانند عدد 8 فارسی و یا منزلهای ژاپنی دمپر چرخ دنده ای آلومینیومی – شرکت تهویه سازه شار است. برای رفع این مشکل، کافی است فیلتر را دوباره اعمال کنید (مطابق آموزش بالا). فیلترهای تاریخ اکسل بیشترین تنوع انتخاب را در اختیار شما قرار میدهند که به شما امکان میدهد رکوردها را برای یک دورهی زمانی خاص به سرعت و به راحتی فیلتر کنید.

دمپر ضد انفجار اکتیو

همچنین، برخی افراد ترجیح میدهند دریچههای فلزی به دلایل ظاهری یا امنیتی استفاده کنند. در صورت بروز آتش سوزی و ورود آتش به درون کانال هوا و افزایش دما به بیش از ۷۵ درجه، ماده ای که بین دو قطعه مسی وجود دارد، ذوب می گردد. هنگامی که دمای هوای اتاق کاهش پیدا می کند دمپر هوای اولیه حجم هوای سیستم تهویه مرکزی را کاهش داده و فن پایانه که به صورت موازی و در خارج از مسیر جریان هوای اولیه قرار دارد، هوای گرم را از پلنوم سقفی وارد فضا می کند. بهرهگیری از فایر دمپر در هر محیطی که نیاز به جلوگیری از گسترش آتش وجود دارد، یک امر ضروری محسوب میشود. بدین ترتیب از ورود ذرات به هوا جلوگیری میشود. فیلتر اکسل بلافاصله همهی مواردی را که با جستوجو مطابقت دارند، به شما نشان میدهد. در اکثر موارد، فیلتر اکسل براساس تاریخ با یک کلیک کار میکند. فقط کافی است که بر روی کادر کشویی کلیک کنید و کلمهی “” را در جعبه جستوجو تایپ کنید.