نکات مهم در طراحی سایت وکالت با وردپرس

صفحه اصلی شما مهم ترین صفحه در وب سایت شرکت حقوقی شما است. تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه این صفحه را بیش از هر صفحه دیگری مشاهده خواهند کرد. از آن جایی که آستانه تحمل افراد بسیار کمتر از قبل است، برای نگه داشتن آن ها در صفحه خود باید موارد مهم را برجسته کنید. برای انجام این کار بر روی نکات زیر تمرکز کنید:

طراحی برای تجربه کاربرانی که نیاز به خدمات حقوقی دارند

آنچه کاربران می خواهند بدانند و انجام دهند را در نظر بگیرید و صفحه اصلی خود را بر این اساس طراحی کنید. به جای افزودن مطالب زیاد و بیش از حد که ارزش عملی محدودی را ارائه می دهند، بر روی تسک های مهم و نیازمندی های کاربران تمرکز کرده و سایت خود را بر این اساس طراحی کنید. به طور خلاصه در مورد آنچه انجام می دهید و مزایایی که کاربران در استفاده از سایت شما به دست می آورند، صحبت کنید.

توجه کاربران را با تصاویر و پیام ها جلب کنید.

چند ثانیه فرصت دارید تا در کاربران خود یک تاثیر ماندگار ایجاد کنید. به جای نوشتن متن های طولانی باید پیام خود را به صورت مختصر و ساده بیان کنید. به آن ها بگویید که چگونه می توانید کمک کنید و باعث پیشرفت آن ها شوید. فراموش نکنید که از عکس ها و محتوای تصویری استفاده کنید تا بیشترین تاثیر پذیری را داشته باشید. از این طریق به راحتی می توانید توجه کاربران را به خود جلب کنید.

https://motionkade.ir/attorneys-website-design/

بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا کاری که می خواهید را انجام دهند.

صفحه اصلی در وب سایت شما باید دارای یک دکمه فراخوانی برای اقدام باشد. به آن ها اطلاع دهید که چگونه می توانند گام بعدی را در رابطه با یک عمل خاص انجام دهند.

طراحی سایت خود را ساده نگه دارید.

هیچ کاربری از بلوک های متن یا پاراگراف های گیج کننده استقبال نمی کند. سعی کنید جملات را کوتاه و خواندنی نگه دارید و متن خود را از طریق موارد زیر قابل خواندن کنید:

  • استفاده از تصاویر مرتبط در بین پاراگراف ها
  • استفاده از اعداد و یا بولت پوینت ها
  • استفاده از فضای سفید

گزینه چت زنده را ارائه دهید.

چت زنده را در نظر بگیرید چرا که این قابلیت می تواند به شما در تبدیل مشتریان و افزایش تعامل با آن ها کمک کند. اهمیت پاسخ دادن به سوالات بازدیدکنندگان و فعال بودن را نمی توان دست کم گرفت. برخلاف تصور عموم، چت زنده را می توان به راحتی و با استفاده از افزونه ها به وب سایت خود اضافه کرده و به افراد ارائه داد تا قوانین حریم خصوصی رعایت شده و تجربه کاربر افزایش یابد. افزونه چت آنلاین وردپرس کار شما را راحت کرده است. خیلی از بازدیدکنندگان سایت های وکلا در چت انلاین سوال خود را ی پرسند پس چت انلاین را دست کم نگیرید.

افزودن ویدئو

وب سایت های استاتیک و مبتنی بر متن قدیمی به نظر می رسند. مگر اینکه عناصر چند رسانه ای تعاملی بیشتری (صدا، ویدئو و غیره) را که تجربه کاربر را افزایش می دهند در آن قرار دهید، زیرا در غیر اینصورت ممکن است مخاطبان خود را از دست دهید.

 

یک سایت وکالت چه صفحاتی باید داشته باشد؟

درباره ما

صفحه درباره ی ما بعد از صفحه اصلی دومین صفحه وب پربازدید است. این فرصتی است برای شما که به بازدیدکنندگان کمک کنید کمی بیشتر در مورد سابقه و شخصیت شما بفهمند و بدانند که چرا با بقیه متفاوت هستید. بازدیدکنندگان می خواهند اطلاعاتی درباره ی شرکت شما و تخصصتان دریافت کنند. بنابراین به طور مختصر تیم وکلای خود را معرفی کنید و به مردم کمک کنید تا با چهره شرکت شما آشنا شوند. راهنمای نوشتن محتوای صفحه درباره ما را حتما مطالعه کنید.

صفحات خدمات ما

صفحه خدمات ما صفحه بسیار مهم برای وب سایت شما خواهد بود. بسیاری از افراد می خواهند بدانند که شما دقیقاً چه خدماتی را ارائه می دهید و آیا نیازمندی های آن ها شامل این خدمات می شوند و یا خیر. اگر طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهید، می توانید صفحات خدمات خود را به چند صفحه زیر مجموعه تقسیم کنید. این به کاربران شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را راحت تر پیدا کنند و به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی بیشتری را هدف گیری کنید.

صفحات بلاگ

در این صفحات می توانید با تولید محتوا تخصص خود را به کاربران نشان دهید و در عین حال به مردم کمک کنید تا پاسخ سوالات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنند. مقاله های مفید، فیلم ها و غیره را می توانید در وبلاگ خود قرار دهید.

صفحه تماس با ما

برخی از بازدیدکنندگان می خواهند بلافاصله با شما تماس بگیرند. با مشخص کردن جزئیات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن و/یا فرم تماس، کار را برای آن ها آسان کنید.

فرم “درخواست مشاوره”

یک فرم یا صفحه اختصاصی برای درخواست مشاوره ایجاد کنید تا افراد بتوانند سریع تر با شما ارتباط برقرار کرده و برای حل مشکل خود اقدام کنند.

بخش نظرات دیگران

نشان دادن نتایج به افزایش اعتبار شما کمک می کند. این به کاربران شما کمک می کند تا به شرکت شما اعتماد کنند و احتمال تماس آن ها با شما را افزایش دهد. افزودن نظرات افراد در وب سایت وردپرسی خود، آمار یا محتوای ویدیویی که ادعاهای آن ها را تصدیق می کند نیز می تواند مفید باشد.

صفحه سوالات متداول

بازدیدکنندگان شما ممکن است به دنبال وکیل باشند یا فقط به دنبال کسب اطلاعات باشند. به آن ها کمک کنید تا پاسخ های مورد نظر خود را بیابند. این صفحه می تواند دارای سوالات پر تکرار افراد باشد.

با کمک قالب‌های وکالت وردپرس امکان ساخت و طراحی یک وبسایت وکالت امکان‌پذیر است، ولی باید برای ساخت آن نکات کلیدی را رعایت کنید و اگر می‌خواهید در دنیای رقابت پیروز میدان باشید، حتما این نکات طلایی را در نظر بگیرید.

منبع