آموزش راه اندازی لینوکس در ویندوز 11

مدیران ساده پنجره مانند ، ، یا عملکردی حداقلی را ارائه می دهند، در حالی که مدیران پنجرهای دقیق تر مانند ، روشنگری یا ویژگی های بیشتری مانند نوار وظیفه داخلی و مضامین ارائه می دهند اما هنوز هم سبک هستند در مقایسه با محیط دسک تاپ. البته این مراحل رو به صورت دقیق تر توی ویدیو توضیح دادم . پس از این مراحل ویندوز فایل های را طی چند دقیقه نصب می کند. انواع از نظر سیستم عامل به ویندوز و لینوکس تقسیم می شود، که می توان از نسخه های مختلف آن ها استفاده کرد مانند ویندوز ۲۰۰۸، ویندوز ۲۰۱۶، ، و … شایان ذکر است که در ایران معمولاً ویندوز کرک میشود و همین امر هزینه را برای کاربران ایرانی کاهش میدهد؛ البته هزینه آن روی سرور مجازی ویندوزی که قرار است تهیه کنید، آورده میشود. البته نصب کردن از طریق سادهتر است و معمولاً نیازی به تغییر دادن اولویت در بایوس مادربورد ندارد چرا که حالت پیشفرض در اغلب مادربوردها این است که ابتدا درایو نوری بوت میشود. ​​​​.

چگونه به سرور هایپیکسل وصل شویم

برای این که مقادیر پیشفرض مورد استفاده توسط دستور useradd را ببینید باید از نشانه -D استفاده کنید و قسمت options را خالی بگذارید. به همین دلیل توجه به محیط دسکتاپ پیشفرض میتواند یکی از فاکتورهای مهم در تصمیمگیری برای انتخاب توزیع لینوکس باشد. همچنین این نوع توزیع لینوکس شامل چندین ابزار محافظت از حریم خصوصی مانند VeraCrypt ، zuluCrypt ، KeePassXC و همچنین جعبه ابزار ناشناس سازی متادیتا (MAT) برای حذف اطلاعات متادیتاها از پرونده ها است. در این مورد فقط نیاز به یک فلش مموری و یک کامپیوتر برای خواندن اطلاعات درون فلش خواهد خرید سرور مجازی اوبونتو با مناسب ترین قیمت بود. قبلاً به نحوهی نصب کردن اوبونتو پرداخته بودیم و نکات اصلی مثل بوتابل کردن فلش و تغییر دادن تنظیمات بایوس مادربورد برای بوت کردن فلشدرایو و در نهایت نصب کردن لینوکس بدون حذف کردن ویندوز را مرور کردیم. این توزیع لینوکس با هدف فراهم کردن یک تجربه کاربری به روز، منعطف و کاربرپسند از کار با لینوکس توسعه پیدا کرده است. پس از بوت کردن اوبونتو، میتوانید آن را به صورت یا بدون نصب اجرا و آزمایش کنید و در عین حال میتوانید از گزینهی برای نصب کردن آن استفاده کنید. ​ ​!

وب سرور -است به این معنا که متن آن باز است و میتوان آن را توسعه داد یا اصلاح کرد و به عنوان پروکسی معکوس، سیستم کش، شبکه رسانهای و غیره مورد استفاده قرار گیرد. حالا باید حساب مایکروسافت خود را به سیستم لینک کنید. برای دانلود آخرین ورژن بر این لینک کلیک نمائید و پس از ورود به صفحه مورد نظر نام و ایمیل خود را وارد نمائید ، سپس دکمه & را بفشارید تا وارد صفحه دانلود شوید . این روش سادهتر است و نیازی به وارد محیط بایوس یا شدن ندارد اما باید تکتک دکمهها را امتحان کرد و یا در گوگل و فرومها از دیگر کاربران سوال کرد. در میان این موارد بهمراتب سطح دسترسی پایینتری دارد، اما نیاز کاربران ایرانی را برآورده میکند. اما ممکن است قصد شما از خرید برای استفاده از آن برای باینانس، تریدر، یوتوبری باشد یا بعنوان یک شهروند نیازمند اینترنت بدون محدودیت برای انجام کسب و کار اینترنتی خود باشید. گزینهی بهتری است اما اگر فضا کم است و یا به نرمافزارهای اصلی لینوکس اوبونتو احتیاج ندارید، حالت را انتخاب کنید.

شما مجبور بودید برای استفاده از لینوکس در شرایط متفاوت یک نصب طولانی و زمانبر را انجام بدید، علاوه بر این مورد شما در مواقعی نیاز دارید تا هیچ فردی از تست شما باخبر نشود ولی اگر نصب بر روی هارد صورت بگیرد قطعاً این موضوع دیگر پوشیده نخواهد ماند. حتی اگر سیستم عامل مجازی با موفقیت نصب شود. رابط کاربری به کار گرفته شده در این سیستم عامل بسیار ساده و بصری میباشد. شما در این سیستم عامل با یک رابط گرافیکی همراه هستید که شباهت بسیار زیادی با کامپیوتر خانگی شما دارد. در اینجا باید توجه داشت که نصب سیستم عامل دوم (یا سوم) بر روی سیستم، ممکن است باعث کمبود این فضا شود. 8. در ادامه نصب فایل های اوبنتو در کنار ویندوز 10 یا 11 ممکن است باکسی باز شود و از شما بخواهد فایل های بیشتری دانلود کنید. 3. پس از دانلود این فایل، باید برنامه را از وبسایت رسمی اش دانلود نمایید. برای مشاهده راهنماهای اختصاصی در مورد توسعه وب، خط فرمان، دسکتاپ و برنامه های تلفن همراه، به سادگی روی «شروع یک پروژه» کلیک کنید.