“من از بی خانمانی نمی ترسم”: کارگران BART واکسینه نشده پس از اطلاع از رد معافیت ها واکنش نشان می دهند


سان فرانسیسکو (KGO) – در آستانه تعطیلات شکرگزاری، چندین کارمند BART واکسینه نشده دریافتند که درخواست آنها برای معافیت مذهبی برای دستور واکسن BART COVID-19 رد شده است.

ایمیل انکار توضیح می دهد که اگر کارمند واکسینه نشود، بازنشسته نشود یا استعفا ندهد، بارت به دنبال خاتمه دادن به او خواهد بود.

آلبرت راث، کارمند 19 ساله BART، گفت: «وقتی امروز صبح وارد شدم و مطالعه کردم، به شکمم لگد زد. راث واکسینه نشده است و به عنوان یک کارگر خودکار جمع آوری کرایه کار می کند. او همچنین وزیر منصوب شده ای است که درخواست معافیت مذهبی برای دستور واکسن کووید-19 کرده است. آنها صبح روز چهارشنبه ایمیلی دریافت کردند که در آن نوشته شده بود: “پس از بررسی دقیق و بررسی اطلاعات ارائه شده، درخواست شما رد شده است.”

مرتبط: والدین منطقه خلیج، با کمی خشم، واکنش نشان می دهند، زیرا کودکان واجد شرایط واکسن COVID-19 می شوند

راث گفت: “بله جی آر، من تسلیم نمی‌شوم و بسیاری از ما همین عقیده را داریم. ما تسلیم نمی‌شویم، ما به اعتقاداتمان پایبند هستیم.”

سفارش واکسن آژانس حمل و نقل از 13 دسامبر اجرایی می شود. بارت می گوید که حدود 600 کارمند هنوز واکسینه نشده اند. هیئت مدیره ربکا سالتزمن ماه گذشته گفت: “ما باید از سلامت و ایمنی کارگران BART و سواران BART محافظت کنیم.”

بارت در بیانیه ای گفت: “ما با شرکای کارگری خود برای ارائه خدمات ایمن و قابل اعتماد در حال حاضر و در آینده کار می کنیم.”

راث بر این باور است که از دست دادن صدها کارگر می تواند بر ایمنی تأثیر بگذارد، و همینطور افسر خدمات اجتماعی و کارمند 14 ساله BART ریانون دویل. دویل همچنین روز چهارشنبه معافیت مذهبی خود را رد کرد.

دویل گفت: “من فکر می‌کنم که تنها در بخش من 60 نفر هستیم، می‌توانم بگویم تعداد انگشت شماری از غیرنظامیان احتمالا 5 یا 10 نفر هستند، اما بقیه افسران هستند. این واقعاً زمان واکنش برای شرایط اضطراری است.”

مرتبط: دستور واکسن SFPD می تواند منجر به کاهش 533 افسر در میان فشار کارکنان شود

دویل می‌گوید که او یک ضد واکسن نیست، اما در ماه سپتامبر به ویروس کرونا مبتلا شد و معتقد است دریافت واکسن تلاشی برای رفع مشکلی است که خراب نشده است.

دویل و راث مخالف هستند که به آنها گفته شود چه چیزی در بدن خود بگذارند و به آنها گفته شود که در صورت نیاز آماده راه رفتن هستند و آزمایش روزانه مجاز نیست.

من قبلاً بی خانمان بودم و این را به هیئت بارت گفتم، می دانم. نمی ترسم دوباره بی خانمان شوم، همین طور است، اما الان دارند از حقوق مردم سوء استفاده می کنند و من طرفدار آن نیستم. دویل می‌گوید: «بایستم، نه ساعتم.

بارت می گوید سوارکاران به نیروی کار سالم وابسته هستند. آنها قصد دارند هفته آینده کلینیک های واکسن اضافی برای کارگران واکسینه نشده برگزار کنند.

ویدئو: صدها نفر در نزدیکی پل گلدن گیت در اعتراض به دستور واکسن!

حق چاپ © 2021 KGO-TV. تمامی حقوق محفوظ است.