نساجی ۰ – صنعت نفت آبادان ۲/ تعویض طلایی به داد تاوارس رسید + خلاصه بازی



هر دو تیم در این فصل شرایط کاملا متفاوتی را پشت سر می گذارند. در ابتدای فصل هر دو تیم با تغییر سرمربی مواجه شدند که مطهری از کادر فنی یحیی گل محمد جدا شد و به نساجی پیوست و رضا پرکاس راهی آبادان شد. شرایط برای مطهری خوب پیش رفت و او نتایج خوبی گرفت و توانست با کسب 4 برد و 4 تساوی و البته ثبت 3 باخت قائم شهر را در رده ششم جدول نگه دارد و نتایج او نیز مورد رضایت هواداران این تیم قرار گرفت.

اما پرکاس در ابتدای فصل پس از کسب نتایج ضعیف برکنار شد و مسئولان نفتی در تصمیمی عجیب فیروز کریم را به عنوان سرمربی معرفی کردند. کریمی نتیجه دلخواه هواداران این تیم را نگرفت و در تعطیلات لیگ جای خود را به ادسون تاوارس داد تا این اولین بازی صنعت نفتی با سومین سرمربی در این فصل است. نفت با 1 برد، 3 تساوی و 7 باخت در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و تاوارس کار سختی برای بقا در لیگ برتر پیش رو دارد.

اطلاعات فنی بازدید کنید به شرح زیر است؛

  • هفته دوازدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 1301/09/28; زمان: 14
  • ورزشگاه: شهید وطنی قائم شهر
  • داور: مهدی اوجاقی
  • شرکت کنندگان: حسین ظهیری و امین زاهدی
  • داور چهارم: شبیر بهروزی
  • کارگردان: اکبر بخشی زاده

نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانمالکی، علی شجاعی، سید احمد موسوی (86 – علیرضا ابراهیمی)، اکبر صادقی (71 – عرفان گل محمدی)، محمد شریفی (54 – رضا جعفری)، فرزاد زمهران (54 – ماسو)، صابر. حردانی، آدما نیان (54- مهرداد عبدی)، کریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تحیداست، حسین ساکی، امید خالدی، محمد قنبری، فردین یوسفی (80 – رحیم آلبوغبیش)، حسین پور امینی (46 – مهدی ممی زاده)، حکیم نصاری (90 – فیاض میردردار)، (8 -) فاخر تهامی) و میرهادی میرجوان (46- سینا مریدی)

سرمربی: ادسون تاوارس

لحظات حساس:

دقیقه 10: بازیکنان نفت از سمت راست نفوذ کردند و قبل از رسیدن به میرجوان آنها را به سمت او فرستادند که او موفق شد توپ را دفع کند.

دقیقه 21: حسین ساکی از پشت محوطه جریمه شوت زنی کرد که ضربه نرم او از دروازه حقیق خارج شد.

دقیقه 30: شجاعی از سمت چپ نفوذ کرد و ارسال او به محوطه جریمه خطرناک بود اما مدافعان نفتی به سختی توپ را دفع کردند.

دقیقه 33: کار تیمی بازیکنان نساج به ثمر نشست و توپ پشت محوطه جریمه به شریف رسید اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه گروسیان به بیرون رفت.

دقیقه 35: باز هم ارسال نفتی از سمت راست روی سر میرجوانی افتاد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از دست رفت تا جدی ترین فرصت نفتی تا این لحظه از دست برود.

دقیقه 40: عباس بواذر از پشت محوطه جریمه شوت زد که حقیقی به راحتی موفق شد.

دقیقه 47 (گل اول صنعت نفت آبادان – امید خالدی): ارسال بلند میمی زاده از سمت راست به داخل محوطه جریمه به امید خالد رسید و ضربه این بازیکن در فاصله شش قدم به سمت دروازه راست رفت.

دقیقه 53: ارسال بلند موسوی از سمت راست داخل محوطه جریمه به نیان رسید اما ضربه آخر آداما نیان با اختلاف کمی از کنار دروازه نفتی ها به بیرون رفت.

دقیقه 67: شاگردان نساجی موفق شدند در محوطه جریمه خود با پاس بلند توپ را به اسلام پاس کنند که ضربه این بازیکن با برخورد به قنبری به بیرون رفت و نساجی صاحب یک ضربه کرنر شد.

دقیقه 76 (گل دوم صنعت نفت آبادان – میثم تهیدست): باز هم میمی زاده از سمت راست نفوذ کرد و پس از خروج از بازیکن نساجی به داخل محوطه جریمه رفت و با یک پاس به بیرون توپ را در اختیار بازیکنان خودش قرار داد. یک شوت خالی قدرتمند از پشت محوطه جریمه قوس دروازه سمت راست را گرفت و گل دوم نفتی به ثمر رسید.

دقیقه 78: مسعود شجاعی از بیرون محوطه جریمه دروازه گروسیان را هدف گرفت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه نفتی به بیرون رفت.

دقیقه 85: صابر حردانی از سمت راست محوطه جریمه توپ را دریافت کرد و قصد شوتزنی داشت که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه گروسیان به بیرون رفت.

هشدارها:
صنعت نفت آبادان: عماد میرجوان (29)، سینا مریدی (77)، فیاض میر دورقی (6+90)
نساجی مازندران: علی شجاعی (81)

حواشی:

نساجی ها در ابتدای بازی عکس یک هوادار جوان نساجی را که چندی پیش درگذشت، به نشانه ادای احترام در دست گرفتند.

اگرچه قرار بود این بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما شورای تامین با حضور 1500 هوادار موافقت کرد و ورزشگاه حدود 800 هوادار نساجی را در خود جای داده است.

با ورود مسعود شجاعی به زمین، حامد شیری باند نساجی کاپیتان را دور بازوی این بازیکن پیشکسوت بست.

نساجی در 8 دیدار اخیر دو تیم هرگز نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و کار دو تیم 3 برد برای صنعت نفت و 5 تساوی به همراه داشته است.

در دقیقه 63 حمید مطهری به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد و اوجاقی در پی خطای داور در موقعیت تک به تک از مهاجم نساجی مجبور به دریافت کارت زرد به سرمربی نساجی شد و مانع از گلزنی میزبان شد. .

تعداد کمی از هواداران حاضر در ورزشگاه وطنی پس از گل دوم نفتی به عملکرد تیمشان اعتراض کردند.